دانلود قسمت چهارم فصل پنجم سریال جوکر

قسمت چهارم فصل پنجم سریال جوکر

دانلود سریال جوکر با لینک مستقیم و کیفیت عالی از دل مووی

series : Joker  Iranian • S05 Episode04۱۴۰۰

منتشر شد.

دانلود قسمت چهارم فصل پنجم سریال جوکر

موضوع : رئالیتی شو – طنز – خانوادگی

سال ساخت : ۱۴۰۰

محصول کشور : ایران

کارگردانان : احسان علیخانی

نویسندگان : ایمان قیاسی – علی رضا زاده – عمادالدین کریمیان – مهرداد نعیمی – مریم آقایی – فاطمه خوش خلق

تهیه کنندگان : امیرحسین بزرگ زادگان – محسن نجفی – احسان علیخانی

بازیگران سریال جوکر (فصل پنجم) : علی مشهدی – مهران غفوریان – محمدرضا علیمردانی – مجید واشقانی – علی اوجی – حامد آهنگی – سیروس میمنت و امیرحسین صدیق‌شریف

خلاصه سریال جوکر : رئالیتی شو «جوکر» در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندد.

درباره سریال جوکر : سریال به کارگردانی حامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندد. برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. در این قسمت از سریال جوکر علی مشهدی – مهران غفوریان – محمدرضا علیمردانی – مجید واشقانی – علی اوجی – حامد آهنگی – سیروس میمنت و امیرحسین صدیق‌شریف به هنرمندی پرداخته اند.

 

دانلود سریال جوکر قسمت چهارم فصل پنجم با لینک مستقیم

*دانلود از وب سایت دل مووی با ترافیک نیم بها*

دیدگاه خود را بگذارید