دانلود قسمت پانزدهم ۱۵ سریال آکتور

قسمت پانزدهم سریال آکتور

دانلود سریال آکتور با لینک مستقیم و کیفیت عالی از دل مووی

series : ActorIranian Episode 15۱۴۰۱

منتشر شد.

دانلود قسمت پانزدهم 15 سریال آکتور

دانلود قسمت پانزدهم 15 سریال آکتور

موضوع : اجتماعی – درام – خانوادگی

سال ساخت : ۱۴۰۰

سال انتشار : ۱۴۰۱

کارگردان : نیما جاویدی

نویسندگان : نیما جاویدی

تهیه کنندگان : سعید مطلبی

بازیگران سریال آکتور : نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی، مهراوه شریفی نیا و…

خلاصه داستان سریال آکتور : داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است. بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

درباره سریال : سریال آکتور نخستین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است که با حضور بازیگران مطرحی جلوی دوربین رفته است. جاویدی کارگردان جوان سینما پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته که مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفته است. جاویدی با پشتوانه ساخت ملبورن و سرخ پوست سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به نوید محمدزاده سپرد تا بعد از سرخ پوست این دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد.

«آکـتور» جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی به جشنواره «سریز مانیا» یکی از بزرگترین رویدادهای بین‌المللی «سریال» در جهان راه یافت. حدود ۴۰۰ سریال از کشورهای مختلف برای حضور در این جشنواره ثبت‌نام کردند. تنها ۸ سریال برای رقابت در بخش بین الملل پذیرفته شده است.

«آکـتور» در کنار سریالهایی از کشورهای آمریکا، فرانسه، اسپانیا، ژاپن و… که محصولات شبکه های بزرگ اپل تی وی پلاس، آرته، هولو، پارامونت و پرایم ویدئو هستند به رقابت می‌پردازد. این برای نخستین بار است که یک سریال ایرانی در یک جشنواره معتبر جهانی، پذیرفته ومی شود. و در بخش اصلی و رقابتی مورد داوری قرار می‌گیرد.

کمی از قسمت قبلی : در قسمت قبلی سریال آکتور دیدیم که چگونه آلما کم کم عاشق علی می شود و این مورد را مرتضی متوجه شده است.در این میان اما علی کماکان عاشق نازی است. در قسمت ۱۴ آنها نقششان برای دختر شیشه ای و مرگ فرزندش را نیز به خوبی ایفا میکنند.  نازی که به دنبال فرزندانش میگردد متوجه مرگ یکی از دختران دو قلویش می شود. مرتضی که هنوز نتوانسته از نامزدش دل بکند در پی به دست آوردن او می دود. او متوجه می شود که صاحبکار نامزدش چگونه میخواهد او را اذیت کند و به دنبال نامزدش راهی می شود و در خانه ی صمدیان سارا متوجه می شود که کسی که صمدیان به عنوان مادرش معرفی کرده کارگر خانه اش بوده است. از طرفی مرتضی که بعد از تصادف به هوش آمده با تمام توان سعی می کندخودش را به سارا برساند و او را نجات بدهد و …

دانلود سریال آکتور قسمت پانزدهم با لینک مستقیم

*دانلود از وب سایت دل مووی با ترافیک نیم بها*

دیدگاه خود را بگذارید