دانلود قسمت اول ۱ سریال آمستردام

سریال آمستردام قسمت اول

دانلود سریال ایرانی آمستردام با لینک مستقیم و کیفیت عالی از دل مووی

series : Amsterdam Iranian Episode 01۱۴۰۱

منتشر شد.

دانلود قسمت اول 1 سریال آمستردام

موضوع : اجتماعی – عاشقانه

سال ساخت : ۱۴۰۱

محصول کشور : ایران

نویسنده و کارگردان : مسعود قراگزلو

بازیگران سریال آمستردام : شهرام حقیقت دوست، مهدی سلطانی ، هنگامه قاضیانی ، نسیم ادبی ، مهدی پاکدل ، مینا ساداتی ، مجتبی پیرزاده ، ارمیا قاسمی ، آرمیتا حیدری ، میرطاهر مظلومی و رویا جاویدنیا

خلاصه سریال آمستردام : آمستردام درامی عاشقانه و اجتماعی است و داستان زندگی چند دوست را روایت می کند که درگیر ماجرایی عاشقانه شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برای آنها رقم می زند.

درباره این سریال :سریال آمستردام به کارگردانی و نویسندگی مسعود قراگزلو محصول ایرانی نمایش خانگی است. فیلمبرداری سریال آمستردام در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت چهار ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مسعود قراگزلو «فیلم بیست هفته» موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

بازیگران سریال آمستردام قراگزلو از هنرمندان برجسته ازجمله هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل و مهدی سلطانی تشکیل شده است. زمان پخش سریال آمستردام در شبکه نمایش خانگی از پایان تابستان اعلام شده و بزودی می‌توانید این سریال را تماشا کنید.سریال آمستردام باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال ۱۴۰۱ باشد.

 

 

دانلود سریال آمستردام قسمت اول با لینک مستقیم

*دانلود از وب سایت دل مووی با ترافیک نیم بها*

دیدگاه خود را بگذارید